Räikkönen rupesi Lonkero-mannekiiniksi – "Ylpeänä esittelen tätä juomaa ulkomaalaisille"

Kimi Räikkönen.

Jari Kupiainen

Hartwall aloittaa torstaina 9. marraskuuta Japanissa ison PR-kampanjan, jonka keulakuvana toimii F1-kuljettaja Kimi Räikkönen. 

Räikkönen esiintyy kampanjassa keskellä suomalaista luontoa, poissa salamavalojen räiskeestä.

– Kimi Räikkösen visiirin takaa paljastuu mies, joka arvostaa luonnon rauhaa, nauttii saunasta, eikä kaihda avantoa. Aloite yhteistyöhön tuli Kimiltä itseltään, Hartwallin tuotepäällikkö Eeva Ignatius summaa tiedotteessa.

Kampanjan myötä Japaniin tulee myyntiin Iceman edition Original Long Drink -juomasta. Tölkkeihin on lisätty Räikkösen käyttämä Iceman-tunnus sekä nimikirjoitus.

– Original Long Drink on suosikkijuomani Suomessa – vastaavaa ei löydy muualta maailmasta. Ylpeänä esittelen tätä suosikkijuomaani myös ulkomaalaisille, Kimi Räikkönen toteaa.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Written by:

Sport Content

Ota yhteyttä