Kuluttaja-lehti: Ostos-tv:ssä myydylle laihdutusvyölle tyly testitulos – "Täyttä humpuukia"

Kuluttaja-lehti testasi ostos-tv:ssä kaupattua laihdutusvyötä. Kuvituskuva.

Arkisto/Pekka Salonen

Television ostoskanavilla kaupitellaan tuotteita, joiden mainostetaan auttavan esimerkiksi kodin askareissa ja painonpudotuksessa. Kuluttaja-lehti kokeili ostos-tv:n laihdutusvyötä kehnoin tuloksin.

Lehden mukaan koehenkilö ei laihtunut yhtään 30 päivässä, missä ajassa mainokset lupaavat laihtumista. Vyötä oli epämiellyttävä käyttää, koska se kiristi ja kutitti.

Lehden mukaan laihdutusvyön väitetään mainoksessa sulattavan vatsamakkarat ilman dieettiä ja kuntoilua. Laihdutusvyö on lehden haastatteleman HUS:n Lihavuustutkimusyksikön professorin Aila Rissasen mukaan täyttä humpuukia.

Lehti kokeili myös ostos-tv:n kauppaamaa höyrymoppia sekä keraamista paistinpannua, jotka eivät osoittautuneet aivan yhtä huonoiksi kuin laihdutusvyö.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Written by:

Ota yhteyttä

Kommentit (1)

Kommentit

Artikkeli kertoo karua kieltäään kuluttajille suunnatun lehden toimituksen ammattitaidosta... :-) - kyseessä jo lähes kymmenen vuotta vanha Yhdysvaltojen, heidän markkinoille suunnattu innovaatio.

venäjän trolli