Q-park
Uusimmassa Länsiväylässä oli artikkeli siitä kuinka q-park laskuttaa talon asiakasta joka laittaa oman pysäköintilupansa väärälle puolelle kojelautaa.
Olen aiemmin kertonut siitä kuinka q-park on pannut maksuja paikallisen huoltoyhtiön autoihin, heidän käydessään hyvina ansaitulla kahvitauolla lumen auraamisen lomassa.
Itse sain viimeisen kun olin saanut potkut ja piti käydä luovuttamassa työnantajalle kaikki firman omaisuus, m.m. parkkilupa. tullessani nöyryytettynä takaisin autolleni, odotti minua maksulappu. Tein reklamaation. Ihmisen elämän murskautuminen ja siitä aiheutunut 15 min. myöhästyminen ei kullemma ole peruste millekään.
Eikö tämä jo kerro karua totuutta siihen mihin tässä ollaan menossa. Ala on jo niin kilpailtu, että humaanius on heitetty roskakoriin ja ajat sitten. Nyt keksitään keinoja joilla saada maksu jekutettua... Säälittävää...
Kommentit
KKO päätös siitä että miten vastuuton ovat KKO tuomarit.Suomi oikeus valtio?Tuskin kun antaa epärehellisille yrittäjille vihreät valot.Että ei taas olisi tätä kokoomus porukkaa.
Jutussa oli paljon valheita ja vääriä tietoja.
Asun itse Nelikkokuja 6:ssa ja olen vuokrannut autopaikan hallista.
Halliin ajetaan autoilla peräjälkeen sisään, päästetään kavereita yms sekalaista
sakkia. Hallissa on hyljättyjä autoja , kilvettömia ja koko talven lumanpeitossa
olevia autoja. Q-Park on tehnyt hyvää työtä hallissa ja pihalla.
Kiitos heille
Sähän olet ihan höpö höpö kait sä sen tajuut et kun ruudun on vuokrannu autoo ei tartte siirtää jos ei halua. KOSKAAN ei ole ollut vierasta autoa ainakaan mun ruudus. Ainoo ongelma on joku varmaan sun kaveri joka sotkee mopoi. Koko pysäköinti lappu on törkeetä parkki terrorii !!!