Piilota X Palauta

Espoon kelan toimet poliisitutkintaan

Outoa mielivaltaa??Minusta tuli oikeuden päätöksellä yksinhuoltaja 16.9.2011....jätin 20.9 espoon kelaan elatustukihakemuksen,jota ei ole vielä tähän päivään mennessä käsitelty...asiaa kysyessäni maanantaina 7.11 minulle vakuutettiin ,että päätös tehdään samana päivänä ja siitä vielä soitetaan minulle...ei näy,ei kuulu....taas asiaa tiedustellessani minulle sanottiin,että siellä nyt on sellaisia asioita esillä,mitä minulle ei voida kertoa????SIIS minun hakemukseni käsittelyyn mahdollisesti vaikuttavia asioita ei voi tietooni antaa????Nyt avoin kysymys kelan espoon keskustan konttorille..."mikä mättää??"Toisaalta tein jo tänään tutkintapyynnön asiasta espoon poliisille....joku siellä nyt tekee kiusaa tahallaan...eikö näitä valtuusto tai joku muu valvo????Kysymyshän on lapsen edusta.

yh-isä kirkkojärveltä (nimimerkki)
2 kommenttia Kommentoi

Kommentit

10.11.2011 09:01

espoossa kukaan ketään valvo....on kai niitä lautakuntia jos jonkinlaisia,mutta hoitavatko tehtäviään??Se onkin ihan toinen juttu....Kela on tavallisen ihmisen yläpuolella ja heillä on valta toimia näin...valehtelevat luukulla ihan vakavalla naamalla ja mitään et voi.

23.3.2012 00:46

olet miespuolinen lapsen huoltaja = RIKOS IHMISYYTTÄ VASTAAN (jos espoon lapsenvalvojilta kysytään)

Osallistu keskusteluun

Tämän kentän sisältö pidetään yksityisenä eikä sitä näytetä julkisesti.
  • Kirjoita rakentavasti, asiallisesti ja keskustelua edistävästi.
  • Älä esitä sukupuoleen, ikään, syntyperään, kieleen, uskontoon, vammaisuuteen tai henkilökohtaisiin ominaisuuksiin kohdistettuja asiattomuuksia.
  • Älä levitä huhuja tai valheita.
  • Käytä asiallista ja hyvää kieltä, älä kiroile.
  • Älä yllytä rikokseen tai väkivaltaan.
  • Älä laita viestiisi linkkejä laittomaan tai epäasialliseen materiaaliin.
  • Älä mainosta.
  • Älä käytä ylipitkiä lainauksia. Jos lainaat jotain toista kirjoittajaa tai sivustoa, mainitse lähde.