Puheenaihe

Lidliltä uusi verkkokauppa Suomeen – poikkeaa siitä, mitä on Euroopassa nähty

Kuvituskuva.

ESM arkisto

Saksalainen päivittäistavarakauppaketju Lidl avasi torstaina Suomessa kuntoilijoille ja urheilijoille suunnatun verkkokaupan. Tarjolle tulee lisäravinteita, superfoodia, pähkinöitä ja vitamiineja. 

Lidlin mukaan kyseessä on kokeilu, jolla kerätään kokemuksia suomalaisten verkko-ostamisesta. 

Lidl myy Sportyfeel-verkkokaupassa myymälästä tuttuja tuotteita, mutta valikoima on laajempi ja osa tuotteista myydään totuttua suuremmissa pakkauksissa.

Verkkokaupassa testataan myös muiden tuoteryhmien myyntiä, kuten joulun lahjatuotteita. 

– Tulemme testaamaan joitakin erilaisia tuotteita, palveluita ja kampanjoita joulusesongin ja ensi vuoden aikana. Kyse ei tässä vaiheessa ole kattavasta ruoan tai käyttötavaran verkkokaupasta, Lidl Suomen toimitusjohtaja Lauri Sipponen täsmentää tiedotteessa.

Lidlin mukaan sillä on Euroopassa useita erilaisia verkkokauppoja, joissa myydään muun muassa käyttötavaroita, viinejä ja matkoja. Suomen verkkokauppa on kehitetty Suomessa yhdessä suomalaisten kumppaneiden kanssa.

Lidl on aiemmin tänä vuonna asennuttanut myymälöihinsä Smartpost-automaatteja. Niitä on vuoden loppuun mennessä lähes 50 Lidlissä.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat

Uusimmat

Uusimmat: Urheilu