Lukijalta: | Nordean huippuvoitot eivät näy asiakaspalvelussa

Tänään (21.10.) luimme Nordean huipputuloksesta. Hyvä niin, mutta asiakaspalvelu tökkii.

Esimerkiksi Espoon alueen Sello-Leppävaaran konttoriin pääsee ajanvarauksella vain akuuteissa asioissa. Samaan aikaan samassa kiinteistössä oleva OKO on ollut auki koko pandemian ajan.

Eräs tuntemani iäkäs Nordean asiakas pääsi pankkiin kello 10:n jälkeen. Hän kertoi, että pankin maksukortti ei toimi. Hän oli 3. asiakas. Hänelle kerrottiin, että pitää varata aika.

Muistan, kun 2021 asioin kyseisessä Sellon konttorissa ja olisin tallettanut summan omalle

tililleni. Vastattiin, että maksupalvelua ei ole ja voisin mennä Itäkeskuksen konttoriin tai asioida Sellon automaatilla. Silloinkin kyseinen automaatti oli huollossa.

Markku Piispanen

Espoo

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut