Lukijalta: | Espoon terveyskeskusten takaisinsoitto ei enää toimi

Espoon terveyskeskusten takaisinsoitto toimii nykyään tosi huonolla systeemillä. Aikaisemmin oli niin, että potilaalle kerrottiin noin aika, milloin takaisinsoitto tulisi tapahtumaan. Kehuskelin aina mökkituttaville Pusulassa, että meillä toimii tämä takaisinsoitto tosi hienosti – kerrotaan, että soitto tulee esimerkiksi noin kello 3 iltapäivällä.

Mutta – eipä enää voi kehua! Takaisinsoitto tulee miten sattuu, joskus muutaman päivänkin jälkeen.

Viime kerralla kun hammashoitaja soitti, olin juuri ruokakaupan kassalla. Vastasin, kun näin soittajan. Ja arvatkaa mitä – siinä kun pidin luuria korvalla samalla, kun keräilin ruokatarvikkeita kassiin, etsin maksuvälineen, siirryin maksulaitteeseen, niin pensasmustikkarasia putosi lattialle. Yritin niitä siinä noukkia lattialta, jotta ei seuraava kassa-asiakas astuisi marjojen päälle ja mahdollisesti kaatuisi litistettyjen liukkaiden marjojen takia. Oli siinä hikinen paikka!

Hammaslääkärin ajan kuitenkin sain heti tunnin sisällä, kun oli tullut peruutusaika.

Onko nyt niin, että loppu hyvin, kaikki hyvin. Ei todellakaan!

Kun ajattelen itseänikin vanhempaa henkilöä hoitamassa terveyskeskuksen kanssa asioita, niin hirvittää. Eikö mitenkään ole mahdollista ilmoittaa etukäteen tästä takaisinsoittoajasta, niin kuin meillä oli aikaisemmin? Nythän siellä Pusulassa kaikki kehuvat minulle, että Lohjan takaisinsoitto toimii tosi hyvin. Voisiko Espoo tiedustella Lohjalta, miten he sen saavat hoitumaan?

Maaja Puisto

Espoo

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut