Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lukijalta | Espoon terveyspalvelut huonosti hoidettu

Kun soittaa omaan terveyskeskukseen, pitää ensin näppäillä useita kertoja numeroita. Tämän vielä ymmärtää, mutta on varmasti hankalaa vanhemmille ihmisille.

Siellä myös neuvotaan, että voit varata ajan myös osoitteessa terveytesi.fi.

Menin sinne ja yllätys: sehän ei toimi tavallista lääkäriä tarvittaessa tai hoitajan puheille pyrkiessä vaan sähköisen ajanvarauksen kautta voidaan varata aikoja raskauden ehkäisyn aloitus- ja jatkokäynneille, ompeleiden poistoon, lääkepistoksiin sekä rokotuksiin.

Puhelimessa annetussa viestissä pitäisi käydä selväksi, mihin tämä sähköinen ajanvaraus on. Potilaat saavat täysin epämääräisiä ohjeita. Olen monta kerta lähettänyt tästä palautetta, ja vastaus palautteeseen oli: Pahoittelemme palveluistamme aiheutunutta sekaannusta. Pyrimme parantamaan palveluitamme jatkossa.

Eihän minulla ollut mitään sekaannusta, vaan toimin niin kuin puhelimessa neuvottiin.

Laitoin taas uuden palautteen ja pyysin välittämään ongelman asiakaspalvelusta vastaavalle henkilölle ja korjaamaan viestin asianmukaiseksi.

Maaja

Espoo