Yllättääkö? Tätä pikaruokabrändiä suomalaiset arvostavat eniten

Kuvituskuva Hesburger / lehdistökuva

Janne Koivisto

Turkulaislähtöinen Hesburger on tutkimuksen mukaan Suomen arvostetuin pikaruokabrändi.

Taloustutkimus Oy:n ja Markkinointi & Mainonta -lehden tekemässä Brändien arvostus 2018 -tutkimuksessa selvitettiin kaiken kaikkiaan 541 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.

Kesällä 2018 toteutettuun kyselyyn vastasi noin 6 900 15–79 -vuotiasta suomalaista. Tutkimuksessa oli mukana yhdeksän pikaruokabrändiä.

<noscript>&lt;!-- Context default missing for this advertisement --&gt;</noscript>

Tutkimuksessa kävi ilmi, että Hesburger on Suomen tunnetuin ja arvostetuin pikaruokabrändi. Vastaajista 99 prosenttia tunnisti Hesburgerin.

Vastaajat kertoivat arvostavansa Hesburgeria muun muassa siksi, että se on kotimainen perheyritys.

– Pikaruoka-alalla kilpailu on aina ollut kovaa ja asiakkaiden arvostus kertoo, että olemme onnistuneet hyvin. On mahtavaa, että Hesburgerin tarina on suomalaisille tuttu ja yrittäjyyttä arvostetaan. Olemme erittäin iloisia tutkimuksen tuloksista ja kiitos niistä kuuluu asiakkaillemme ja henkilöstöllemme, Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti kiittelee.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu

Luetuimmat

Näytä lisää

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.