Lidlin asiakkaat saavat myös etuohjelman – aiemmin kauppaketju pilkkasi kanta-asiakaskortteja

Myös Lidl ottaa käyttöön asiakaskortin, tosin digitaalisen sellaisen. Jussi Vehkasalo

Kauppaketju Lidl ottaa myös käyttöön asiakkaille tarkoitetun etuohjelman, vaikka se on aiemmin naureskellut S-ryhmän ja Keskon kanta-asiakaskorteille.

Lidlillä on muun muassa ollut kampanjoita, joissa tuotteesta on saanut alennusta millä tahansa kortilla, esimerkiksi kirjastokortilla tai postikortilla.

Älypuhelimeen ladattava Lidl Plus -sovellus on käytössä torstaista 25. kesäkuuta alkaen. Kyse on digitaalisesta asiakaskortista, jonka asiakas skannaa kassalla erilliseen lukijaan.

– Suomalaisten lompakot ovat täynnä erilaisia etukortteja. Halusimme oman etuohjelmamme digitaaliseen muotoon, jotta se kulkee ketterästi mukana. Digitaalinen asiakaskortti on helppo skannata kassalla ja edut ovat käytössä saman tien Lidl Suomen kaupallinen johtaja Mikko Forsström kertoo tiedotteessa.

Sovellus on saatavilla Android- ja iOS-puhelimiin. Asiakas voi seurata kuittihistoriaansa digikuittien avulla ja myös takuukuitit ovat sovelluksessa.

Suomalainen asiakas voi käyttää sovellusta myös Suomen rajojen ulkopuolella matkaillessaan. Lidl Plus -etuohjelma on käytössä tällä haavaa Espanjassa, Tanskassa, Itävallassa, Hollannissa, Slovakiassa ja Puolassa sekä Berliinin seudulla Saksassa.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.