Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lukijalta | Hesburger myöntää virheensä ja pyytää anteeksi

Timo Heino kirjoitti Länsiväylän mielipidepalstalla 3.9.2022 siitä, miten sunnuntaina 28.8.2022 Tapiolan Hesburgerin roska-astiat olivat täynnä ja osa roskista oli levinnyt myös ravintolan ympäristöön, eikä henkilökuntamme ollut reagoinut Timo Heinon palautteeseen heti.

Myönnämme virheemme ja pyydämme anteeksi tapahtunutta. Kauppakeskuksessa järjestettiin viikonloppuna tapahtuma, jonka kävijämäärät yllättivät ravintolan. Työntekijämme olivat liian kiireisiä palvelemaan asiakkaita, osin siisteyden kustannuksella. Ymmärrämme, että viimeistään Heinon reklamoidessa myyntityö olisi pitänyt hetkeksi keskeyttää, jotta paikat olisi siivottu. Siivosimme ravintola-alueen ja ympäristön, mutta reagoimme tähän selvästi liian myöhään. Tulemme kiinnittämään entistä enemmän huomiota ravintolan työvuorolistojen suunnitteluun etenkin tapahtumien aikaan, jotta pystymme huolehtimaan myös ravintola-alueen siisteydestä. Lisäksi palaute on käyty läpi ravintolahenkilökuntamme kanssa, jotta otamme virheistämme opiksi.

Petteri Pohjonen

viestintäpäällikkö

Hesburger